2014年7月10日 星期四

第一個手工口金.....




小店重開了,在臉書facebook,歡迎來坐坐~~
https://www.facebook.com/sewinlovewithjesus

真的好喜歡做手工

刺繡、布藝、面粉花、tatting、手工橡皮章.....

當我不斷重覆某個動作

一針一針的縫,一針一針的繡

一次又一次的來回梭織,一刀又一刀的在橡皮章上雕刻...

心靈得到休息,腦筋不用轉啊轉

貌似無聊的重覆,卻又需要精準和專注、耐心和熱情

然後,成品出來了,

心想,製作時覺得很醜的半成品(我做得醜)

完成後,也還可以啊,可以用啊....

平時工作要求精準,真的很累

所以,做手工我永不求完美,隨心做

讓心靈休息,美的醜的不是關鍵


嗯嗯....賣布賣左四年

一直以來,買家買布番去...

有很多做口金的,經常問我意見

答人就答得多,其實我未做過

出口金書的作者都話,做口金會越做越想做

記得有位買家同我講,一氣做左好多個...



既然咩野材料我都有,不如都做番個啦

配色我好鐘意
八卦夢是第一個觀眾...




表布是棉麻 + 水洗棉...


裡表是棉布... 肥腫難分的...




遠觀還可以...

口金8CM大小



底是圓的,邊邊手縫得不好,有puckers

本來側邊是圓的,結果有些地方尖左...









...本來想完全車縫,但是發覺唔係咁容易控制 ((自己渣嘛

轉做手縫,其實都好快趣

第一次做,細節唔係太好

裡布裁出來後比表布稍大

於是裏面好唔整齊

縫口金的線我用左車縫皮革的專業線

雖然幼,我只打雙,但係冇斷過

做法好多種

如果布料厚,有人唔熨布襯

有人只熨舖棉,有人連舖棉都唔加

今次我跟台灣的作家

表布、裡布都熨布襯

表布加舖棉

舖棉下次要用厚D的

主體表布的布襯下次用硬少少的...


原來,做口金,真是越做越想做呢...







18 則留言:

  1. 好靚呀,呢個我都想學。

    回覆刪除
  2. 不斷重覆某個動作
    一針一針的縫,一針一針的繡
    貌似無聊的重覆,卻又需要精準和專注、耐心和熱情
    原來我喜歡十字繡,是這個原因

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊,同好者一定明白我的心情 : )
      哦哦,好想看看你的作品呢....

      刪除
    2. 以前Yahoo blog有本我的作品相簿,搬家時祇能搬文字,相簿搬不過來,等有時間再整理一下。

      刪除
    3. 呵呵等你喔...呢個bloggers我一直好唔慣用,我有冇去過你個blog呢...
      以前yahoo的blog,側欄有朋友的blogs可以click入去,而家呢個我整唔到

      刪除
  3. 好靚a~你好叻呀!
    手工藝係一樣講求創意,毅力既學問, 要不斷嘗試, 創作
    對於我呢d冇耐性, 冇毅力既人真係好難先完成到一件作品~哈
    成日開左個頭又冇心機完成埋佢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻,熊妹,其實唔使諗咁多呢,總之自己開心就得
      呵呵我就是非常無耐性的人,所以才學做手工,我都有好多projects未埋尾..

      刪除
  4. 我很喜歡這類布料,妳懂配色,全用手縫 …… 好有心機!

    回覆刪除
  5. 你好叻啦, 我最多識釘下鈕咋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好渣豆 XDDD 影相避左核突地方~~~

      刪除
  6. 原來口金係咁解……個名怪怪地

    回覆刪除
    回覆
    1. 是,初初我聽到覺得好怪,我叫開散紙包...

      刪除
  7. 超靚呀!你好叻叻!
    我都有做手作,畫下畫,勾下公仔咁,不過唔叻囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 遠睇,睇唔到好多瑕疵XDD

      你的皂和照片好有美感呢,我唉...就係欠缺對色彩的美感....畫公仔完全唔得,雖然我好想畫........

      刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )