2013年9月14日 星期六

我終於要搬過來了~~~



我終於要搬過來了,還沒搞清楚這邊的用法~~~

先發個帖

11 則留言:

  1. TESTING....
    新屋裝修好未....我仲搬緊

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個blog好似好高科技,我搞到有D頭暈....

      刪除
  2. Hi,慢慢嚟!我的地址,chinyeewah0562.blogspot.com 有空來坐坐!^~^

    回覆刪除
  3. Hi,我高興見到你!有空到我新家一叙!chinyeewah0562.blogspot.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵已經去坐左了 哈哈
      崩牙可能是撞到,跳、跑都會撞到我地唔知,佢地撞親唔會叫出聲呢~~~

      刪除
  4. 回覆
    1. 我改了設定,以後唔使咁麻煩 : )

      刪除
    2. E....你有冇blog的網址??
      我找不到你個Blog

      刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )