2013年10月7日 星期一

阿夢甩鬚 + innova EVO濕糧轉贈



昨天在床上發現,這條硬物

原來是阿夢的鬚

完整的一條

老大話係新陳代謝...

我唔知係唔係呢

各位,請問貓鬚定期要換麼??

還有呢,

唉,我幫阿夢買了一堆innova EVO的濕罐....

以前佢食,而家寧願餓兩日都唔肯食....

有冇在港島區的貓友餵呢隻?

唔介意的話,幫我消化了它們,不用浪費


21 則留言:

  1. 唔驚,我契B成日甩鬚㗎,佢地有咁多唔怕甩啦:p

    回覆刪除
  2. 當然會啦,新陳代謝一部分呀。 ^_^

    回覆刪除
  3. 我間唔中都會見到兩彈既鬚鬚咖

    回覆刪除
  4. 前兩日老公都執到一條! 我叫老公俾我收埋留念呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我前日又執到一條.... 之前執到佢隻牙仔,留念 XDD

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 甩鬚好正常嘛,我隻經常甩架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,我第一次執到咋,以為貓須唔會甩 ^^"

      刪除
  7. 我家隻肥貓都有保存好佢啲(鬚鬚)架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵幾時再見到你隻小肥仔啊? 好耐冇見佢了 ...

      刪除
  8. 五年黎我執左小肥貓長長短短過百條鬚啦(保守估計, 無逐條數), 但又唔覺佢越來越少喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,咁多,我只有兩條.... 咁我細心D,吸塵時留意下先

      刪除
  9. 我都有儲起鬚鬚, 我諗而家都儲左十條喇...

    回覆刪除
  10. 我mocha妹昨日都甩鬚。

    回覆刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )