2014年2月16日 星期日

夢夢兩歲了!!!!


戴了口水肩的肥夢....


日頭...眼睛變成一條牙簽的肥夢..


爬上書柜頂,我想同佢影相,佢唔領情...



唔知醜字點寫,攤開來瞓的肥夢


嗲嗲的肥夢


呵呵這是一個月大時的小夢夢....真是好笨嫁.....




先說一下,其實我很掛念各位親愛的yahoo網友,

只是近幾個月媽媽的事實在很累,

都沒空去探訪各家各戶

呵呵而且到上周才知道

原來呢,我可以在另外一個頁面,

看見我追蹤的blog的更新...

而唔是在my google+ 那一頁看...

my google+ 那個版面我看到眼花....


呵呵,今日夢夢兩歲生日了~~~~

不經不覺,她來了我家差不多兩年

有了她,我的生活不再一樣

家中添了生氣、傢俱...貓食貓砂

廚房不再一樣,本來齊整的流理台....現在僭建了好些東西

全屋毛毛飛揚....無處不在....

做手工變得好麻煩,織冷衫她走來lam毛冷

裁布料,她鑽入布料裏,自己跟自己玩躱貓貓...

打樣,她走來吃大頭針...哎..

開衣車,她走來lam 車縫線

不過真的很開心,看見她好奇心旺盛的可愛樣子...


還有,因為有了她,我在網上認識了許多美麗善良的貓友、網友

還認識了善良可愛健談的鄰居...可惜我要搬家了...>"<

情緒低落時,看見夢夢,就想起神如何恩待我,送我一隻夢夢...

夢夢的存在,提醒我,主耶穌一直伴着我走人生路...




35 則留言:

  1. 養咗貓,屋企好多地方俾貓用品佔領咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,仔仔媽你家兩個仔仔是最好示範.....XDDD

      刪除
  2. 祝夢夢生日快樂、身體健康、活潑可愛⋯夢夢好似發福咗嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝,係啊,佢真是肥左重左唔少,有肚腩,而家玩跳高,都冇以前咁凌空飛翻,飛兩野就要停低透氣 XDD

      刪除
  3. 我家的生氣也加了不少,著實是快樂的, 夢夢胖起來你最開心了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵你家咁熱鬧.....
      阿夢而家肥起來,我就安樂了,不過她好似越來越肥...

      刪除
  4. 夢夢大個女好多啊!時間真的過得很快,Happy birthday,夢夢,祝你貓體健康,永遠快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝啊,BILL BILL近來點呢,E...等我去你個blog看看先~~
      係啊,咁我地又認識了年几了...

      刪除
  5. 夢夢豬肥左又靚左呀!! 真係好想抱抱佢呢~ 祝夢夢生日快樂! 身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見了哈碌媽,呵呵,多謝祝福
      哈碌近來好嗎?

      刪除
  6. 冇見(夢夢)咁耐,發覺肥左少少喎!~不果肥肥地重可愛啦!~最緊要身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,冬天嘛,肥左重左,有肚腩呢,不過唔夠你隻仔仔肥呢 ^^

      刪除
  7. 肥夢,咀啖先.....happy birthday

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵波波媽....你個頭像是招牌波波
      多謝您,等我去你樹,睇下肥波先,好耐無見呢

      刪除
  8. 夢夢真係好可愛! 補祝佢生日快樂! 貓體健康! 妳部德國寶同我部一樣架, 我部係黃色!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝妹妹的媽咪
      係啊,我部是PRO-10,sales引誘我話個杯的刀片多D,又送多隻刨冰杯,所以我買左呢個款 XDD

      刪除
  9. 肥夢夢你好可愛呀! 好掛住你地呀! 夢夢同夢媽
    你地近來好嗎?
    夢夢 生日快樂! 祝你貓體健康,開開心心,食玩瞓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵你好,謝謝您
      夢夢食得瞓得,係悶D,媽媽唔得閒同佢玩
      搞到我都想做貓,無憂無慮 XDDD
      係呢,你返工未呢? 包豆同BB相處如何呢?

      刪除
  10. 我返左工好耐啦,囡囡現在媽媽湊住! 可安心返工。
    豆豆已經去左彩虹橋玩 (我好傷心)
    包包一切安好,同囡囡相處OK!
    包包有自己的小天地,係比之前嗲D啫,成日要人陪囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦....哎唷,唔好意思我都唔知道...好突然的消息
      豆豆而家在另一個天地,應該有好多好朋友,現在暫別,將來會相見~~
      抱抱先...
      係呢,你有冇開blog呢? 我搜唔到你個blog...

      刪除
    2. 我有開blog的,不過寫左一篇已經冇寫啦! 你可去其他blog友找到我!
      你想找我,可去facebook ,我會update fb 多d!
      豆豆走得好突然的,完全没有先兆,早上還好地地,晚上就走了,我一時也接受不到.......
      我同豆豆一定會再相見的.........很掛念牠......

      刪除
    3. 嗯嗯,咁你會唔會養多隻來陪包包?
      不過而家有個BB女,你會忙碌好多 : )

      刪除
  11. 回覆
    1. 哦哦...我好少玩FB,多數是家人聯絡,或者把我喜歡的歌放上去,方便我自己想聽時找得到 XDDD

      你FB有更新,會提示我,不過我都是唔習慣用,唔太識得用

      嗯,真是好突然,之前冇聽你提過佢病...
      嗯,豆豆在世上的時日有你地咁錫佢,佢都想你開心嫁 : )


      我要搬返將軍澳了.......

      刪除
  12. 阿夢,生日快樂!祝你健康愉快,精靈活潑。

    回覆刪除
  13. 夢夢生日快樂,祝你健健康康,平平安安!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝您,也祝你們身體健康啊,健康是寶

      刪除
  14. 補祝:夢夢生日快樂啦。

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. 呵呵呵,那個功能我現在也沒怎麼使用,google+那邊如果加入了某blog友,那麼他回覆其他網友的所有留言都會通知我,好混亂.....

      我還是像以前一樣,在blogger的閱讀清單裏,看看我追蹤的BLOG友的更新就去看看算了...

      刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )