2012年9月14日 星期五

平價大粒貓木砂介紹 + discovery channel有播教貓的節目: ) + 紫標而家做緊特價..見內文




我係咪越來越靚女呢.......

大家,紫標兩大袋做特價,
http://shopping.29292939.com/index.html?frame=top&main_windows=&javaID=ed03716a31d9c8d357df54d284623ca8


話說在前頭... 今日我看電視,discovery channel ,有一個好似dog whisperer的節目,係教貓的

名字好似是 My cat from Hell 或家有惡貓... 第一集講貓主與貓貓關係不佳,因為貓貓成日去貓主唔俾佢去的地方...

各位,你地都看看啦,相信一定有助益 ^^


今日介紹一種粗粒崩解型木砂,國產,貼日本牌子,QPET有售(其他我唔覺有得賣)

Q PET近排有返,見下圖,65元一包8L

我近來試用Cat's Best 紫標木砂,重身,算係頗大粒,用來混豆腐砂

但係我應該唔會再買佢,因為佢比較貴(我買木砂都係想平D...)

而且,這隻砂有粉塵,雖然唔算好大,吸味都好好,用砂都唔算快

但是,佢重身,沖落厠所怕會塞,試過幾次沖完仲留在厠所裏,相信是我家厠所水壓唔夠力

今次介紹的木砂,點解我要用佢溝豆腐砂呢... 小妹有自虐傾向...

這種是崩解砂,如果用雙層盤應該好好用。

我用單層盤,把它舖在面,貓尿接觸後,木砂會慢慢崩解,唔會即時變成木粉,但會慢慢變大,有散開的傾向

佢同豆腐溝埋用的效果很好,結得實,乾得快,之後我「畢」起舊大尿砂,然後用鏟仔「西」左D木砂粉就OK

這個combination暫時我覺得最省貓砂....不過,「西」砂需要一些時間....... 要有自虐傾向的貓主先會鐘意咁用...

而且佢好大粒,貓貓一定唔會帶出盆,但佢吸味力一般,尿尿流到盆底會有味

約1~1.3CM長一粒,好似兔仔用那些咁大粒,好輕,耐用

 


沒有留言:

張貼留言

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )