2012年10月26日 星期五

姑姐來訪驚魂記 + 夢龜兩雄雙遇~~~

阿夢今日的「古叔」樣.....



各位的愛貓唔知會唔會FEE陌生人呢? 同埋呢,記憶有多長?

哈,話說,夢夢的姑姐做狗狗美容,咁我之前同佢話,阿夢未沖過涼,唔知可唔可以試下同佢沖?

姑姐話不如上來時睇下....

記得佢第一次上來時,阿夢先得三個月大,仲好細隻,姑姐捉住佢抱左好耐,阿夢小時好喜歡咬我,咁姑姐順便真人示範如何捉住佢時又唔會俾佢咬到...

那次阿夢被姑姐「收服」了,因為佢點都咬唔到姑姐.....

但而家離上次已經五個月了,我估計阿夢唔記得姑姐了...

今日姑姐上來,仲帶左包小食來,三文魚的~~~~唉,可想而知,阿夢唔領情....真係...

然後阿夢聞佢幾聞,就走了入廚房的窗台上坐,呢個動作都唔算好奇怪

有時朋友或陌生人入屋,佢都會聞下人地(仲好失禮咁,專係聞人地隻腳,有次仲越聞越落力....),然後就自己走開...

但今次俾我見到以前從未見過的「貓樣」...

話說,我同姑姐走入廚房想逗下阿夢,姑姐湊近佢,佢就突然變得好惡.... 個口上半部份向上扯,露出尖牙想FEE姑姐...

不過佢係細膽豬,加上我企在姑姐後面,佢整兩整,姑姐就好識做咁,行番出廚房了...

然後的兩個小時,佢都唔係點出來,俾鷄肉乾都唔肯出廚房門口,但一直企在個灶頭上,遠望住我地....

姑姐話可能佢記得五個月前被佢抱住唔放,但我覺得,係咪因為姑姐身上有狗味?

呵呵,然後成晚都阿夢都唔肯走埋來,我行近佢,佢就急步走開....好似有點驚我.....連晚上臨瞓前的「咬腳指」遊戲,老大DADDY猛叫佢,佢都唔入房......

可能真係被嚇親,姑姐話,咁樣應該無法幫佢沖到涼,咁我可能問佢借個風機算了...

當然,我這刻才明白,平時阿夢是多麼信任我,任我搞....


各位,你地估,阿夢同小龜相遇,邊隻要繞道而行?

呵呵,近來龜龜唔知點解,突然從睡夢中醒來後,係都要爬出廳(佢本來係厠所裏四圍走)

我生怕阿夢的指甲會刺盲佢對眼,一直都唔敢俾佢地相見...但龜仔偏要從厠所門縫伸個頭出來,阿夢搞佢,佢都係要出來...

有次仲大力到,把門柵都撐鬆,自己走了出來,但好笑的是,阿夢先是進攻,然後退守,跟實佢,隻龜都好惡,最後阿夢只係遠遠睇實佢,冇用手去打佢....

咁我就放心由得佢隨屋走....

今日,突登拍了兩雄相遇的情況...

龜仔入了阿夢的地頭,在水機旁,阿夢唔理佢,自己飲水(係...佢終於肯用個水機了.....yeah,但都係飲好少水)



然後,龜仔想出廚房,阿夢退守門邊望實



龜仔出左廳,企在屋仔前面...



阿夢遠遠昅實佢...



最後,阿夢past  by龜仔,走到攝影機後(右邊係阿夢的身影)........



估唔到龜仔竟然仲惡過隻貓....

 
 
 
 
 
 


15 則留言:

  1. 我諗就算龜龜唔惡,阿夢都唔會蝦龜龜o既
    [版主回覆10/27/2012 16:29:12]阿夢唔係有心蝦佢,但隻龜實在太好玩,好玩過玩具波波...所以夢成日吼住佢....

    回覆刪除
  2. 我隻貓貓唔fee人,基本上係啞架,養左成年有多,只係聽過佢喵喵唔超過5聲
    [版主回覆10/27/2012 16:31:01]係,我估性格唔同,以前隻貓成日叫,而家阿夢好少叫,但會叫我早晨,叫找同佢玩,抱佢會投訴我喵兩聲...但之前未見佢FEE過人...
    你隻貓咁少叫,估計佢好滿足於你的照顧,往往貓餓,會喵主人俾野佢食,有時會嗲人會叫...

    回覆刪除
  3. 龜龜條頸好長
    [版主回覆10/27/2012 16:31:12]係,蛇頸來的....

    回覆刪除
  4. 我都養龜 你隻龜 B, 係咪蛇頸龜 ? 佢幾大呀 ?
    阿夢好叻唔驚龜
    [版主回覆10/27/2012 16:33:28]係,佢四歲大了,初初大得好快,後來因為我無法照顧兩隻,送左一隻俾人後,佢開始細食左,然後搬家後,又唔肯住在箱裏,成日走出來,食野又少,所以大得好慢..........
    而家我放番佢出來四圍走,希望佢開心D
    阿夢照計應該唔怕龜仔啩,咁細隻,不過蛇頸咬人應該好痛,佢個口好恐怖

    回覆刪除
  5. 自从剪过一次毛之后,lucky仔一直以为自己好靓,一有客人都会出来迎接+嗮命,冇fee过客人wor但太多人时就净系巡下就匿入返房度。
    [版主回覆10/27/2012 16:36:33]以為自己好靚!!!!! 笑C我....
    LUCKY仔又係好得意噃.... 佢怕唔怕人抱?
    阿夢係俾隻龜FEE過幾次後,就退守遠方,唔敢再出爪,龜仔係蛇頸,四歲了,偏細呢...應該好大隻先至標準,不過聽講話食得多, 大得快,就死得快喎....
    [Luckymeow回覆10/27/2012 11:16:23]啊夢夢好得意!!!

    回覆刪除
  6. 夢夢豬好可愛呀!!我一邊睇一邊笑......佢地又相處到噃唔洗擔心啦~~我之前都有養,又係好鍾意龜呢~~
    [版主回覆10/27/2012 16:39:20]呵呵,係咩,鐘意咩...咁好...
    我以前隻貓好鐘意....擔隻龜四圍走,有次隻龜終於報仇,趁隻貓條尾左右FIG FIG下,一口咬住佢,隻貓痛到大叫,我用鉸剪的手把打隻龜個頭幾下,佢至肯放....以後隻貓唔敢再蝦隻龜....

    回覆刪除
  7. Hi,你好嗎?初次探訪,夢夢是美短或英短?好可愛呀?
    [版主回覆10/27/2012 22:31:59]呵呵你好,歡迎~~~
    阿夢係英短~~~女仔
    謝謝您
    好想知道,毛毛(我本來想改佢個名叫毛毛..好鐘意呢個名)係英短嗎? 毛色好特別,灰灰棕棕的,而家好番晒未呢

    回覆刪除
  8. 毛毛是英短,男孩,4嵗,他的毛色是忌廉色!他好番晒!不過還要食敏感配方糧!
    [版主回覆10/28/2012 19:39:23]呵呵四歲...咁你幾時知佢要食敏感糧呢...我未得閒去爬你個BLOG.....
    我隻夢只食鷄,其他材料一概不吃...

    回覆刪除
  9. 因為佢腸胃敏感,唔可以食魚肉罐頭,只可以食E生配方嘅罐頭!
    [版主回覆10/28/2012 20:45:44]明白... 不過其實魚食得多都唔太好,咁食鷄得唔得? 好少聽人講貓食鷄會敏感

    回覆刪除
  10. 食雞肉會唔會太多蛋白質?
    [版主回覆10/28/2012 22:03:46]呢個蛋白質問題,其實坊間都眾說紛紜...

    究竟點先算係過高... 有說怕佢太多蛋白質,容易引起尿道病(所以有些獸醫不主張天然糧),建議俾佢食處方糧...

    但係,究竟係因為蛋白質較多,引起尿道病,抑或是因為長期食乾糧,水份太少,令貓吸收的營養結晶不能排出體外...是一個爭議......

    外國有些貓主,長期俾佢食生肉糧,覺得咁先至正常(佢地甚至自己把鷄原隻攪碎,成為免治餵貓),香港好難做到,而且貓未必食生肉...

    老貓腎出事,多數主張俾佢長期食濕糧...

    始終,貓是純肉食動物,食得五穀多,反而有機會糖尿,魚裏有些物質,食多太可能會黃脂病...

    我都尚在研究中,你隻處方糧,是甚麼材料﹖protein成份應該不高吧... 約10%左右?

    不過,肉與骨吸收不平衡,係會影響鈣的吸收...

    我都十五十六,而家把蛋白質多的糧,溝一隻蛋白質較少的糧俾佢食.....

    回覆刪除
  11. 食濕糧又會引起另一個問題,太多會令貓咪好易有牙週病,因為好難同佢哋刷牙!
    [版主回覆10/29/2012 04:34:18]係啊... 濕糧係有呢個問題,E....我最近用一隻牙粉,在上幾個帖好似提過,有助防牙石,我隻貓細,仲未有,但去口臭都OK噃,介紹俾我的貓友話,貓貓的牙石真係有效噃....
    佢用紗布包手指幫貓刷牙,我就用BB牙刷,但只係有時刷到,刷到出面咋.....
    真係好難做到樣樣都OK......

    回覆刪除
  12. 夢夢豬塊面圓左好多喎... 哈碌好似識分斯文人同粗礦人咁架, 有客人, 鄰居或管理處姐姐入黎, 佢都唔驚, 但有次裝修師傅, 送貨男人入黎, 佢就即刻驚到匿埋, (人地冇搞過佢架喎) 但都唔會FEE人, 唯一一次見佢鬆晒尾FEE既係佢第一次照鏡見到自己個樣...哈哈... 不過最近唔知係咪哈碌大個仔, 開始八卦, 成日想走出街...
    我每晚都有同哈碌玩捉腳指遊戲架... 一熄燈佢就識標入黎房架喇
    你條龜條頸真係好長呀...
    [版主回覆10/29/2012 20:39:27]哈...見到自己就FEE~~~
    貓對那些強壯人會有些害怕,以前隻貓都係咁
    阿夢成日去門口拱拱下,但係打開門佢唔敢出去,仲好驚我捉佢出去,相信係因為上次中秋我抱左佢落街,佢好怕我會遺棄佢
    係啊,大D會想出街嫁,好奇嘛......
    腳指遊戲真係百玩不厭
    我隻龜咬人好痛,條頸的爆發力好強,我都怕佢咬親阿夢...

    回覆刪除
  13. 呵~呵~我第一次見條頸咁長嘅龜
    [版主回覆10/30/2012 23:42:55]哈呵...是,這是澳洲政府唯一准許正規向國外銷售的龜種,蛇頸...
    佢只食肉,仲要只食生魚...個口好大,一次可以食十多二十條尾指咁長的魚仔
    我估佢可能發過威,阿夢怕左佢

    回覆刪除
  14. 可能BB時嘅經歷太驚嚇?
    我覺得貓係好記仇架!
    夢夢突然咁大膽fee人。。
    可能真係好驚啊!
    禾D仔冇fee過人啊!
    [版主回覆11/05/2012 14:39:03]係咩...佢地好記仇咩?
    咁可能係,因為佢BB時,姑姐來到,抱住佢十分鐘不放,教我點樣捉佢剪甲,咁耐以來,陌生人呢,只有姑姐一個係抱住佢咁耐唔放..... 佢只係FEE過姑姐囉
    我以為佢好冇記性添..........

    回覆刪除
  15. 真係龜不可貌相,未叻仔囉...但又好搞笑喎.........kakaka
    [版主回覆11/07/2012 15:48:48]

    回覆刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )