2013年3月18日 星期一

大覺瞓之阿夢貓脾重現~~~ 小店貨品分享 +++



年後樓下的店舖開始趕工,每天裝修嘈吵到不得了,唯有晚上工作,哈哈,可是日間太吵,睡得不好,終於前天吃完麥記後,病了....

看了醫生,食藥不停瞓.....呵呵臉龐竟然胖了一點,真不知應不應該開心........

哈哈,阿夢與我一齊瞓瞓瞓.....




企瞓在床尾....



似唔似人樣呢~~~~







夢脾重現了~~~ 大個女之後,斯文左,好少做鷄脾,前日發現她又張開大脾瞓~~~











 

 

 

 





小店將會上的小木扣或一些手工輔料,嘻,自己需要買來用,多買一點放上店裏賣賣﹕


















































拍攝技術九流~~~~~謝謝收看,歡迎查詢


7 則留言:

  1. 回覆
    1. 呵呵仔仔媽你好,新年快樂~~~
      係,而家有時佢會瞓我腳邊....因為我開左暖墊XDDD
      女女今年有冇番來過節??

      刪除
  2. 個女聖誕新年至放咗五個星期,前日至走咋,所以無叫佢初一返o黎,而且呢都過年如過日,過唔過年都無所謂,不過已經就咗佢,上個星期提做食團年飯,我都預祝妳農曆新年,身體健康,事事順意

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝您。咁又係,西人地方,農曆新年無咁重要,咁你地會唔會庆祝呢? 香港新年都冇以前咁隆重呢,細個時,新年時期,咩店都唔開,大家都着到好似去飲咁出街,而家就...我新年都冇買新衫,過年度度都開...XDD

      刪除
    2. 平時都係奶奶搞過年嘢囉,都唔會點慶祝,每年年初一,唐人街都有燒炮仗o既活動,都算係有少少過年氣氛啦

      刪除
  3. 阿夢瞓覺個樣好甜呢~
    祝新年進步, 萬事如意, 人貓都開心健康!!

    回覆刪除
  4. 咦! 點解呢篇文章係2013年3月, 但又彈左出黎既?!!!

    回覆刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )