2014年4月16日 星期三

嗚嗚...阿夢生病了~~ 貓貓藥物敏感 + 獸醫介紹

今次好長氣........

不過我的懵人經驗,呵呵貓友新手可借鑑....

阿夢昨晚嘔水時的樣子....在我電腦前嘔....




哎一股,都是媽媽不好...

搬家執屋,塵土飛揚,紙皮箱又多,地板沒空抹.....

可惜,肥夢不合作,我又阻止唔到佢

專門往箱子裏鑽,不髒的地方不去,喜歡聞和食污糟的東西

點解貓貓不肯「潔身」自愛 XDDD

結果...家搬好了,發現她耳朶出現啡黑耳垢

但是就冇見佢抓耳,又冇fing頭.....

儘管每天清潔,但是還是結垢

這不怪她,是我不給力,唉,累死了...

那我本來打算去pet shop買支無藥性的洗耳水,幫佢滴下....

唔得就去睇醫生...

點知去到店舖,聽店主建議,可能有耳蟎,買了支耳蟎水...

咁我就按盒上指示,幫佢滴....

咁就出事了......................................................

佢滴完藥開始嘔少少口水,我以為佢唔少心lam到藥,平時佢都會咁...

因為實在太疲累,見佢冇咩特別野,我就去左睡個evening nap....

晚上醒來,見佢四圍行來行去.....伴隨佢的足跡的,是佢的一滴滴口水

行下嘔下,唔係好多,但是見佢又無其他野,食得痾得,就是食完又嘔水

已經九時多,無醫生睇,我好擔心,佢耳仔紅晒,又熱...

哎一股,我餵佢飲多D水,不斷禱告....整夜沒睡,一邊工作一邊看着她

我怕佢會中毒,但是耳水係俾貓貓的,唯一可能是她敏感或藥量過多.....

半夜上網找醫生,區內有診所,但是有人說不好,

咁我找到一間土瓜灣動物醫院,口碑不錯....

不是不相信醫生,但是香港獸醫口碑參差,之前一直睇開香港貓醫院

佢地係好好,只是他們早上多數做手術,

而我搬了入將軍澳,就算早上醫生有時間,去中環搭的士,會好塞車.......

咁我九時正打去土瓜灣動物醫院(http://www.faithfulvet.com/)

但是我想約的兩位醫生早上不在,有另一位黃醫生,禱告後就試試吧...

阿夢肥左好多,提住個箱帶佢去,好重 >"<

哈,到診所一磅,減去個箱,約5.2公斤......即十一磅了...

醫生細心診症後,認為很可能是藥物敏感,因為:

1. 佢冇發燒

2. 佢肯食野,嘔吐物只是口水

3. 佢有小便,正常的

4. 除了冇心機,不活躍,沒其他症狀,但四肢有力
(哈,佢四圍跳上去琴面、書桌上、床上、碗柜上....四圍坐,度度都嘔灘水.....><)

5. 我一向家中不噴殺蟲藥,不用漂白水,其他中毒機會極微

6. 耳仔好紅...但已褪了少少

但是,也有機會是用藥過量....雖然我滴的份量已經比耳水盒上寫的少....

要觀察兩天....

另外,其實也有可能係耳水太苦,流左去喉嚨,佢苦到嘔....

咁,佢本來的問題 -  耳仔好多耳垢,又點呢

醫生看過耳仔(佢用那支放大鏡,我好想買一支啊啊啊~~~~~)

話裏面好乾淨 (吓 ????)

原因估計是:

1. 之前滴的耳蟎水已經將裏面的污糟野整晒出來

2. 我一向用revolution,每月用,其實可防耳蟎,阿夢應該只是耳仔發炎,而不是生蟲........

醫生估計,因為我搬家好多塵,而且搬到新居呢邊又亂,污糟野入左耳仔,佢敏感....就發炎

滴埋耳水,更加敏感

於是,就幫佢打左抗生素,阻止炎症繼續,還有俾佢食敏感藥....都是打針的

又俾左藥我回家餵佢食....

哎一股,我從未餵佢食過藥,佢地就建議我用餵藥棒 + 膠囊.....又教我用手餵

就咁樣,阿夢回家了,晚上已經沒有嘔水,但是就好攰....

耳仔也沒紅了,心痛屎我........

我晚上餵佢食藥,用手餵,餵唔到俾佢咬左好多下.....

用支藥棒,OK喎....

嗱,我用的就是呢隻耳水,醫生話阿夢可能敏感

以後有其中成份的也不要用



這些就是處方的藥物....




這次我很感謝黃醫生,Lilian,第一次睇佢,其實唔知好唔好(我唔係話佢唔好.....)

但是喜出望外的是,她很細心,問左好多問題,而且好為阿夢着想

她和男護士好好人,一睇就知道阿夢是「驚青貓」,仲以為阿夢係仔

(因為阿夢好重,原來她可以捐血了...哈)

就唔建議阿夢留在診所觀察,也沒有叫我做甚麼血液檢查,也沒有hard sell

然後晚上診所姑娘打電話俾我,問阿夢的情況有沒有改善....

咁我下次打防疫可以去呢間了,若只打疫苗,現時收費是240元,不收診症費

在網上見貓友對於這診所的其他兩位主診醫生評價不錯,實際我就唔知

香港貓醫院呢,醫生都好好,唔會硬銷,就是好遠.....同埋都唔平....



經過今次,以後我都唔敢買有藥性的成藥......

也知道原來藥太苦,或敏感,貓貓會嘔水.....

睇完醫生....佢好牛豆




















36 則留言:

  1. 見到貓貓唔舒服,真係好心痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊,佢地唔識講野,見到就更心痛...

      刪除
  2. 湊貓嘅嘢, 無話懵唔懵嘅, 湊下湊下就叻架啦, 不過真係唔好太信pet shop啲人講呀, 始終做生意嘛~
    夢妹而家沒事了嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. pet shop店主叫我滴一滴,我回家後看見盒上寫要滴五滴,我就滴左三滴...
      我冇想過會敏感,佢又話對貓絕對安全,是,以後我會小心....
      而家佢食左藥,就真是懵下懵下....好在症狀已經退了七七八八.....

      刪除
  3. 姑娘會打比你問情況咁好嘅, 以後真係唔好信寵物店嘅人講野啦, 有咩事都係問醫生啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,我本來諗住只是買支無藥性的洗耳仔水.... 我沒有想過會過敏,唉,都是我唔好.....

      刪除
    2. 係,那間診所我覺得真是不錯,不過我只看了一次而已

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 哎呀!夢夢咁樣真係好心痛呢,依家夢夢康復晒未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯嗯,而家無敏感了,希望佢耳仔發炎快D好番~~

      刪除
  6. 心痛呢!!! 希望佢快d好返無事啦!
    最尾兩張相, 阿夢真係豐滿左呢~ :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯嗯,心痛呢,呵呵而家佢好番好多,唔使食敏感藥,即時生猛晒,又開始四圍破壞.....
      係,日日對住唔覺,其他人覺得佢好肥

      刪除
  7. 希望阿夢快D好番 , 唔使你咁担心 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,呵呵而家淨係食抗生素,唔使食敏感藥,生猛番又四圍搞搞震...

      刪除
  8. 回覆
    1. 多謝,呵呵而家好好多,生猛番又四圍搞搞震...

      刪除
  9. 心痛C了,今日應該好D啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,心痛屎...好在佢肯俾我餵藥,而家生猛番晒,係唔知隻耳仔好番未...

      刪除
  10. 藥物敏感真係好煩, 我家姐隻女連打預防針都敏感, 而家每1年半打針都要特別訂針, 所以我地D貓一定係早上去打針, 因為有敏感3小時內會出現, 下午都可以有醫生, 如果黃昏或診所關門前, 咁有事就煩, 要去24小時, 又貴又唔識個醫生..

    回覆刪除
    回覆
    1. 是,早上打好D,有事下午就知...你特登訂針,會唔會好貴呢?
      24小時的估計會好貴....

      刪除
    2. 無GA,其實支針唔係特別貴,波波細個時打過無事,不過近年醫生轉左另一支針,因藥廠生產問題,不過訂番黎都係收$250,24小時唔單只貴,最怕要左驗右驗,貓咪受苦呀! 

      刪除
    3. 哦,250元是正常針價錢噃,嗯。。係啊,看一些貓友在網上分享,24小時那些,好多時會驗呢樣驗個樣,又要留醫...

      刪除
  11. 夢夢好返晒未呀? 陰公豬囉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵好番好多了,就係唔知耳仔仲有冇發炎...

      刪除
  12. 你好夠薑,買藥滴.......
    波波試過耳仔過做發炎,羅醫生俾支滴耳仔水矛藥吃
    上吹另一個vet就開耳仔水加益生菌

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...我本來打算買無藥性的洗耳水咋....真是耳仔軟,店主話可能是耳蟎,仲話revolution其實效用唔係太好(我之前所知,revolution好過frontline,但是petshop無得賣),所以滴左都會生耳蟎...

      我唔敢話佢講錯,只怪我自己無想過會敏感....一心諗住唔得就去睇醫生

      而家阿夢等佢食完晒抗生素先,睇下仲有冇事

      好在佢冇事,我以為佢會死,擔心屎我...

      刪除
    2. 呢次醫生俾口服藥,係見阿夢兩隻耳仔紅到火燒咁,唔敢再整佢,知佢痛....
      唉,我知錯了~~~~

      刪除
  13. 陰公豬~又要食藥同睇醫生~不過冇事就好
    睇睇下~夢夢真係好似肥左喎~哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 : )
      佢真是肥左呢,越來越肥,要減肥了...

      刪除
  14. 心痛c,小毛孩有事,做亞娘就擔心c!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊,真係唔病唔知自己咁錫佢....

      刪除
  15. 妳一定心痛死了!希望夢夢早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是,尤其是因為自己失誤令佢咁辛苦.....佢而家冇再敏感,就等隻耳仔好番
      呵呵teddy,我等你舉行另一次選舉呢 : D

      刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )