2014年4月1日 星期二

物輕情意重 + 怨婦阿夢 ^^

首先為大家介紹~~~

誰明怨婦心.....

搬家後,阿夢好快適應新環境

躱了兩天,便走出來搞風搞雨

搞到累了,霸埋阿媽張大班椅

高床暖枕



阿媽實在太忙,冇時間陪佢玩...

佢就悶到咁









 =================================================================

話說今天回到舊屋整理交收事宜

探舊鄰居...

老太太給我端來一碗魚肉粥...好好味

好綿,魚肉香又無骨...yummy

然後就探下愛貓的鄰居

她和夢媽一樣咁鐘意玩手工

但是,她與夢媽不同的是...
她的手工好靚,而且會付諸行動....

這是她送的禮物

很美麗呢






夢媽很珍惜朋友的禮物

連包裝袋和memo 紙都唔捨得丟掉

所以搞到家中雜物非常多

老大成日話我好多野...

呵呵小米上次送的抓抓板,上圖可見,是阿夢的床仔

以下是一位跟我買布的客人送給我的

一直在使用...

布料是我賣給她的,謝謝了





19 則留言:

  1. 夢夢真係越大越靚女峨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...一看你的句子,我竟然...看成「夢媽真係越大越靚女哦!」
      看來我真係好耐無人讚我靚,竟然出現幻覺

      刪除
  2. 回覆
    1. 嗯嗯,我開這個小網店,認識了一些可以談心的朋友呢...

      刪除
  3. 現在安頓下來,應多點時間陪夢夢

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵還沒安頓....她在新屋可能客廳大了,比以前更活潑,又更爹人...是否春天發情呢??

      刪除
  4. 夢夢好得意呀!兩份禮物都好靚呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 莉莉你好,等我得閒又去探下妹妹先 : )

      刪除
  5. 阿夢悶, 不如過來我度都熊妹玩下la~HEHE

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵好啊,如果佢肯出門口...haaa

      刪除
  6. 仲有我呀! 黎我度同哈碌玩啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好久沒見了哈碌媽....女婿而定好靚仔~~
      阿夢同哈碌估計差不多重了
      其實哈碌有冇同其他貓一齊玩過??

      刪除
  7. 阿夢好悶呢, 媽媽快d陪佢玩啦~~~

    回覆刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )