2014年4月6日 星期日

晾衫速乾.....新組合 XDDD

布料小店重開了,在臉書facebook,歡迎來坐坐~~
https://www.facebook.com/sewinlovewithjesus

呵呵先睇圖


從小在公屋,晾衫都只是掛在樓頂的竹杆上...

結婚後搬到私人樓,反而冇地方晾衫

晾出街,有人丟煙頭,有人丟垃圾...

如果室外晾衫架與廚房相近

就吸埋人地的油煙

落雨天淋濕又要再洗過....

我只晾在家中

到回南天,晾幾天都唔乾

唯有拿去洗衣店濕洗

但是又貴又傷衣服

十多年前開始用抽濕機

以前我用書房或廚房來晾衣,關埋房門衣物好快乾

一般季節,五小時九成乾



搬到新居,只得個客廳和厠所可以晾衫

厠所晾衫用抽濕機其實好唔方便

客廳大,抽濕機功效不大

我就試用上圖的方法


個衫架是天上野的

晾衫架動不動二、三百元

<其實買個流動掛衣架(T字型有輪那種)好平,一樣可以晾衫>

我買呢隻天上野衣架的原因是

佢可以摺埋好窄,又輕,有轆(可以鎖)

打開可以是「之」字型,或者如圖中的方型

方便我洗毛巾被、冷氣被

第日唔用,可以加個布套,做衣柜仔...

佢呢隻款其實可以配個吹風機,專用來晾衣的

不過個風機只是几百蚊貨仔,用家評價麻麻...

我借用佢的概念,用一塊便宜的薄膠浴簾(用布會通風)

就咁在客廳抽乾D衫....

我覺得效果很不錯...

如圖所見,

塊浴簾只遮蓋上半部,

前面唔使遮咁多,只要遮到D風唔噴出來就OK

後面就遮多D,因為抽濕機吸風在後面....

咁樣比天上野的設計更安全,

遮得太密,部機散熱唔到容易燒...

裝拆容易~~~

各位有抽濕機的不妨試下....


























21 則留言:

  1. 好得wor,等我都試下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好得,我試驗結果...在大廳,而家80度濕度,冇開窗(未整好個窗),五小時全乾,十三件衫...如果八成乾就停機,三四小時搞定...

      刪除
  2. 回覆
    1. 係,最煩係冇地方晾,有露台又怕落雨

      刪除
  3. 以家真係無無好方晾衫架, 好太陽時會掛晒係窗邊, 但春天就慘啦, 晾幾日都仲好似唔乾咁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,好多鄰居把衣服掛在窗口,之前舊居樓上掉了件衫落來....

      但是潮濕天氣,晾住其實好難乾又容易發毛(我以前的毛巾就係咁),唯有拿落樓下濕洗

      我老公又唔鐘意有衫掛在窗口...XDD

      刪除
  4. 好計仔^^
    但天上野果個之字都唔平~我之前都想買, 不過太貴, 我就買個平的二百幾就萛~哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵你試下,用好薄好平那種浴簾就OK
      天上野個架,原價399元,早幾年我見到覺得貴,而家佢減價+吉之島特價,340元一個..
      本來都打算買個百零蚊的,但是那些多數是「X」型腳的,好阻定~~

      刪除
    2. 3百幾都ok喎, 我之前見到有個成7百幾蚊, 真係唔捨得買, 等我去吉吉島睇下先~

      刪除
    3. 佢有一款叫7714,但是個架就比較細,特價左359,再加埋吉之島感謝日特價就340元

      刪除
  5. 我就放自己的睡房抽衫。一個上午抽乾了。

    回覆刪除
  6. 咁抽法D衫會唔會焗到脆曬咖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會架,因為呢,塊浴簾其實只遮住上半,抽濕機會不斷從下面抽風入來,而且抽濕機出風基本上唔係熱風,係比常溫稍高的風,反而天上野那種吹風機我就唔敢講

      刪除
    2. 如果衣料真是容易脆,咁塊簾遮少D,或者唔好抽咁耐

      刪除
  7. 我都係用天上野涼冷氣被,不過上架有個位爛咗

    回覆刪除
  8. 我響廁所抽, 臨瞓晾, 第二朝收, 香港地無抽濕機真係唔掂呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,之前我都晾厠所,但是厠所無電掣,要拖個抽濕機入去又拖番出來好重...
      除非唔介意晾衫出窗外面,否則..

      刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )