2014年6月21日 星期六

<阿夢被包圍了> ~~ 夢夢眼仔發炎了....

呵呵,近來的韓劇<你們被包圍了> 很好看

大家有沒有看過??

唉唷,也許因為最近搬家,過程混亂又塵多

阿夢之前無病無痛

搬家後,耳仔敏感發炎

最近兩三天,眼睛有少少淚水,眨眼,大細眼

變成betty boop + 林黛玉.....

於是我又要帶企去睇醫生了....


哈,隻豬仔去到診所

乖到不得了

任人抱...

診所隻自家貓八卦八卦咁走入來

上埋台面,坐在我隔離,

與我一齊睇住阿夢被人打針...

好好笑呢



首先,醫生話....

時隔只有一個月...

夢夢肥左~~~0.3公斤

變成十一磅半了,噢

佢要阿夢減肥,否則容易糖尿



然後,眼仔呢

左眼,翻上去眼白,有些紅腫

醫生話,可能發炎,也有機會是貓瘟...

但是,我話,佢沒鼻水、咳嗽

又唔出街喎....

醫生回答話:母體傳染都會嫁

如果佢久唔久就復發,要小心

咁我又問,點先知係咪貓瘟...

佢話而家咁睇唔知嫁,要觀察有冇其他病徵,是否成日復發..

咁我記得阿夢父母、兄弟都冇喎.....

那就禱告交託主耶穌吧~~~



但是,唉唷

醫生檢查夢夢眼角膜時

發現右眼有一道痕

應該是佢自己抓花左......

所以,回家後,除了滴眼水

仲要戴頭罩十日....

我的天啊



然後

佢又好奇點解阿夢甩咁多毛

因為睇病期間,肥夢的毛已經飛來飛去...

我以前未養過英短,以為係正常都咁多毛甩...

佢查問得知,我同家人全無皮膚病

佢話為保險計,不如檢查下有冇生癬

吓....原來生癬會甩毛咩??

但我又唔見夢夢皮膚有問題噃

不過檢查費好平,咁就檢查啦....


哈哈,護士提供的頭罩,我覺得好窄

佢的毛好厚,cool住好辛苦咁




戴左兩分鐘,被佢除了....





於是請教波波媽.....

我看能否自己整個俾佢啦....





禱告神,讓夢夢能夠適應戴罩的日子....

眼仔快些好番

唔好再抓了...

媽媽錫錫













19 則留言:

  1. 希望夢夢豬快D好返啦! 早排哈碌眼仔都有眼膠, 大細眼又眨眼捽眼...不過我冇帶佢睇醫生呀, 淨係用洗眼水幫佢清潔同抹走眼膠咋...過幾日就冇事喇...
    咁幾時先有報告知道係咪貓瘟呢? 甩毛就生癬? 哈碌都甩好多毛架喎...夏天唔係正常架咩? 駛唔駛睇多個醫生呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝哈碌媽~~
      係啊,我都覺得醫生說的可能性不高....眼睛平時佢好少有眼屎,係見佢眼眶紅了,眼白有少少腫,所以唔敢唔睇醫生... 至於甩毛,我覺得其實應該唔會生癬,佢以前都係咁甩,不過做個test都好,將軍澳好潮濕,知道佢唔係就安心D,阿夢唔肯沖涼,搬完屋成日都「營住」佢比以前污糟左...係呢,哈碌今年有冇沖涼?

      刪除
    2. 哈碌今年都有沖涼啊!但佢勁驚,猛咁捉住我,所以我只可以同佢沖到背脊咋,肚同手腳都只係用毛巾抹咋

      刪除
    3. 哈....我都是,只沖到下半身個屁屁...
      不過沖左涼的確乾淨好多

      刪除
  2. 係喎....我同事今年搬到將軍澳後隻貓甩毛, 仲嚴重到有紅損, 睇E生食藥後好左D, 不過都未完全OK, 但佢又唔想隻貓食太多藥, 之後我比支神仙水佢用, 都好左喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 神仙水係咪藍色樽那隻? 無色無味的...

      將軍澳好潮濕,衣物好耐都唔乾,可能因此貓貓皮膚唔舒服

      不過阿夢去年夏天都甩好多毛....但是就無耳眼病囉..

      刪除
    2. 係呀....就係 Vetericyn
      同事隻貓食晒d藥皮膚都仲有紅, 咁我支神仙水剩1/3, 所以比佢試下, 噴左漸漸無事~

      刪除
    3. 就咁噴落個身? 以前我有支,過期丟了,用來滴眼...E...係噃,我可以用佢來滴眼....

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝仔仔媽...眼仔好左D...而家好討厭我囉

      刪除
  4. 英短好怕潮濕,我家Bill Bill最怕5-7月,甩毛,狂wear,有時wear 到損晒,沖涼、多梳毛和開冷氣都可以改善。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦...咁嫁...怪唔得搬到來新居佢會甩毛甩到咁勁,謝謝,咁我開多D冷氣唯有....><

      刪除
  5. 貓瘟佢個頭.......
    波波都幾試過幾次耳仔發炎,vet解釋環境感染或者敏感

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁認為....無端端點會有貓瘟....................我得一隻貓,從不外出,又無流鼻水.....
      上次耳仔佢係話敏感,今次見眼眶有些腫....
      不過今年我幫佢打針了,本來想下年先打,見佢今年係咁病,費事了...

      刪除
  6. 真係肥左好多喎, 但頭罩又咁細, 都係檢查清楚好D嘅

    回覆刪除
  7. 子彈自細好易就眼 may may,初初好驚,後來一有唔妥我就用我枝隱形眼鏡消毒水幫佢抹眼仔,跟住就無事

    回覆刪除
    回覆
    1. 你用的嗎?....行嗎?
      我地人用的天然淚水唔知得唔得...
      貓咪都好怕外出,而且診所多菌,我其實唔想下下帶佢去睇醫生..

      刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )