2014年6月9日 星期一

八婆仔夢夢........ 小店布料清倉之二

話說,夢夢是超級八婆....

有咩新野第一時間要聞下坐下

剛洗完晾乾收下來的床單,俾佢瞓成一個被窩咁樣.....



係咪應該讚下佢呢....明明平舖在梳化上待摺.....


準備車縫用來蓋住電視機柜的帆布....

佢又來踩下...





當滑板,猛咁「跣」............


呢張之前放過....

一放落地,就走來踩...



小妹的手工blog,放了一些布料上去,歡迎來看看

歡迎交流,可供出售嫁...

http://soinlovewithjesus.blogspot.hk/2014/06/blog-post.html

小網店的店址如下:

http://sewinlove.shopping.babysky.hk/


12 則留言:

  1. 回覆
    1. 醫生話佢係仔喎XDDD
      點都係覺得妃彈先至係美人....卡卡卡卡

      刪除
  2. 無論枱, 梳化, 地板, 邊度都好, 只要係比起平時多出黎既野, 就係貓貓既探索目標, 岩size直頭老實不客氣坐上去, 趕都唔願郁呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,仲要霸住,你想攞番,就好似搶佢咁....反客為主

      刪除
  3. 唔係反客為主喎, 佢地先係主人, 我地係貓奴呢~ :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...哎一股,看來你被馴服了啊...
      不過,雖然我當自己是阿夢媽媽,可是與她相處時,怎地覺得她在支使我,我其實係佢工人....

      刪除
  4. 第一、二張相,影得夢夢真係好肥

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢個身真係肥,佢貓女,頭細,腳細,個身就肥.......

      刪除
  5. 貓貓唔好奇就是有病架,所以八卦是好事黎。
    我次次換床單,Bill Bill是第一個享受 (^.~)

    回覆刪除
  6. 佢想每樣東西都要有佢嘅香體味呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,原來佢地成日來high主人隻腳,係想留番自己陣味...佢當我隻腳係佢的財產XDDD

      刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )