2014年6月25日 星期三

貓狗界消息分享~~寵物展 + 寵物月


夢夢在涼冰冰的云石上瞓到好似人仔咁....



呵呵近來積極八下FB的其他群組,發現原來呢個世界已經方便到....

信息發放無彊界,也許需要落力保持個人隱私,

但是,若將先進的資訊科技用於好的地方

能夠造就很多好事



從FB群組得知,

27~29號在灣仔會展

有寵物用品展

到時候群貓會有義賣、影貓模相...呵呵



7月份是慈善耆英寵物月

起初我以為所指的「耆英」,是主人...

原來是隻寵物 : )






15 則留言:

  1. 回覆
    1. 呵呵吉吉媽,你多D上來bloggers啦...掛住你

      刪除
  2. 謝謝分享
    我的fb 有好多唔識既人reguest add 我,我都唔敢add, 網絡世界,真的咩人都有

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常會睇吓佢有無post吓自家貓相至會add人,add咗又見無咩交流至unfriend

      刪除
    2. bill媽,我都是,唔識的人我唔理佢囉,就好似仔仔媽咁,我見有貓頭像的,就會去下佢blog昅昅先...

      刪除
  3. 哈, 無養動物嘅我, 都可以去睇下, 順便幫襯下

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵咁近,在灣仔,去睇下啦,估計有好多貓狗會去一齊玩 ^^
      有冇興趣收養隻貓狗呢....

      刪除
    2. 要停一停,諗一諗,我對自己無信心

      刪除
    3. 咁又係,生命有生老病死,責任不小,不過,佢會帶俾你的,是任何死物都無法給你的喜樂和滿足 : )

      刪除
    4. 我都知道,因為成日睇你地嘅BLOG都覺得好開心,好好笑,只要見到佢地任何煩惱事都會忘記的

      刪除
    5. 我以前都特登走去啲狗展,去抽狗水呢

      刪除
    6. 你地那邊的貓狗展會唔會好大型呢?

      刪除
    7. 唔知呢未去過,十幾年前返香港睇過兩次狗展

      刪除
  4. 回覆
    1. 寵物用品展是六月噃....唔係書展後噃

      刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )