2014年6月27日 星期五

我的珍藏~~ 群貓會下年月曆...



呵呵

我的珍藏~~

夢夢的毛毛

第一盒是洗乾淨晾乾的

第二盒是未洗的~~~

打算用來做貓毛氈


貓友們,群貓會下年的月曆快將推出了...

引用他們的描述如下:

香港群貓會將會推出2015年日曆,每個只售HK$68, 如你想你的貓咪現身其中, 伴你度過每一天, 更可讓他們成為每週之貓($199),以供人欣賞。除此以外,你亦可考慮贊助待領貓隻或助養貓貓成為每週之貓,好讓更多人認識需要待領或助養的貓貓。
「群貓會2015慈善月曆」是一個共68頁(連封面)彩色設計的座檯月曆,由插畫師Kissy義務設計,印刷精美,送禮自用均有助推廣幫助流浪貓的訊息,十分有意義。
所有贊助人均可獲贈2015慈善月曆, 收益扣除印製成本後, 將全數用作拯救流浪貓及貓咪福利用途。 名額有限, 報名從速! 


14 則留言:

  1. 波毛去哂吸塵機
    洗貓毛,第一次聽:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 波媽,做貓毛氈啊...你又玩下啦...好好玩
      洗左佢,晾乾,儲埋一大堆,可以整個杯墊啊...
      你唔要波毛,可以寄俾我....誠徵貓毛XDD

      刪除
  2. 我以前都有儲Bill 毛,儲儲下掉晒 :P

    回覆刪除
  3. 真的可以用貓毛做貓毛氈? 有製成品讓我大開眼界嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛氈未做過,要大量貓毛XDDD
      可以做喔,例如桌墊
      吊飾做過兩個,在這blog 裏,作品分享那欄好似有照片 : )

      刪除
    2. 看過妳的作品,質料及花樣都是我喜愛的,很能幹啊!

      刪除
    3. 謝謝來看我的拙拙拙作...這裏有許多許多手巧心靈的bloggers,我的手作算不得甚麼 : )

      刪除
  4. 你用咩洗毛? 我成日同肥金梳毛後留番, 但唔知點處理好, 我仲有留貓地D鬚鬚同指甲狀腺 n-n

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用好少好少好少的沐浴露,開一大盆水,輕輕浸下佢,立刻過水,洗走毛上的油脂就可以...不搓...然後,把它撕開薄薄的晾乾(我懶無撕得好薄),留起第日可以用來做毛毛球、吊飾或毛氈啊

      指甲你都儲~~~
      牙我就有一隻

      刪除
  5. 有諗過合儲黎整個佢個樣既公仔, 但對我黎講難度太高:p , 毛色又亂, 所以都係搓圓做個波仔比佢自己玩番, 哈
    佢又超like, 但唔知點解成日咬番自己舊毛就會咦咦哦哦咁叫~可能太有親切感, 哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 噗,整個波仔俾佢玩,佢實咬番來食,阿夢聞到自己的毛,都即刻食番....
      整公仔難度太高,我都是打算儲多D,做個杯墊咁...

      刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )