2012年5月9日 星期三

我為波波狂~~~



哎唷... 由今天起,一連四、五天,我家厠所要大裝修...
苦了我...也苦了貓咪
貓咪不得不禁足
當然,貓咪不用辛苦,至多被困在書房....
呵呵近來想學羊毛氈... 買了工具和材料
愛嘗試又無科學知識的小妹,明知棉花團不能氈化,硬要試
結果是...果然不能氈化呢
於是,取出一點「棉花糖」羊毛,來做人生首個羊毛氈球
成品.... 就成了貓咪玩得瘋狂的玩具


先來一個問題.... 為何佢會咁鐘意瞓在我屁股後面?? 食完野又鐘意坐在我屁股後面,但係就唔在我前面 ??



去片先.... 追波中~~~






呵呵這就是小妹的羊毛氈球處女作...




佢玩到好瘋狂... 好鐘意玩,可能因為個波波夠輕,又軟,又「擔」得,但係咬極都唔變型(應該再咬多幾日會變型...)
材質是純羊毛,吃了也沒關係(跟貓毛差不多吧XDDD)

呢個波波的成本(不計及工具),可能是二元左右~~~~ 比起寵物玩具動輒十多元至幾十元,呵呵好划算
如果貓主是手工迷,建議你們學做羊毛氈球...
一來,自己玩得開心
二來,成本不高,玩壞了再造很容易
三來,貓咪很喜歡玩呢... 昨天她玩丟了,今天我整了一個新的,又丟了><
於是我再整... 途中被她發現了,未完成品已被「擔」走,現下在我腳下玩得瘋狂...
波波最好是中度至高度氈化,耐用一點XDDD


2 則留言:

  1. 貓貓真係好可愛寵物.貓貓就最鍾意追啲野玩....物都玩得一餐..
    [版主回覆05/11/2012 11:13:10]呵呵係... 羊毛可能有動物的味,佢一玩就玩半小時

    回覆刪除
  2. 由其佢仲細,就最愛玩
    [版主回覆05/11/2012 11:14:19]佢特別鐘意玩個羊毛波波,我覺得可能因為羊毛有動物的味,另外個貓草波波和膠波佢都冇咁鐘意

    回覆刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )