2012年5月20日 星期日

ROBO的畫展.....我終於趕到尾班車了^^





呵呵今天終於有空出去突破看ROBO的展覽...
甚少出城的小妹,一出城...招來滂沱大雨
小妹不懂賞畫,不懂畫畫,只憑感覺看畫
喜歡ROBO的畫~~~
因為畫中盡是我愛的動物們
因為畫中的動物表情多多而細緻
呵呵我還以為最後一天他會來現場呢...







以下的動物基於本人的特殊原因.... 大愛也 XDDDDD












 







這CAT我有特殊感覺呢.... 眼睛好像會說話似的...















 



咭片我取走了一張 : P













以下是我家貓咪對ROBO說的.....

貓嗚....我以為你會監場....帶了針卡來給你簽名....










點知見唔到你添...失望ING....
算啦... 我繼續「覺覺豬」XDDDDD












哈哈.... 謝謝ROBO哥哥
你畫得我好靚啊^T^



















1 則留言:

  1. 上次佢係阿貓地攤有展覽,但我趕唔到返o黎睇,可惜
    [我家仔仔回覆05/22/2012 18:39:56]我返香港無定期的,通常我每隔兩年返一次,除非有特別事
    [版主回覆05/22/2012 16:40:52]呵呵我係去年七八月才認識ROBO... 之前都唔知...可惜呢...
    你定期會返來嗎 : )

    回覆刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )