2012年6月29日 星期五

Miele S5281吸塵機特殊扒頭 + 錄像示範


我的小網店是http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/booth/busueyip
歡迎來逛逛,重開了


近日新添置的吸塵機,多得佢,我的清潔工作輕省了

雖然節省的時間不算太多,但吸塵機能夠快速吸走貓毛、桌上的塵埃... 書柜的塵...

今天特別介紹這款Miele S5281的吸咀,還有另配的渦輪吸咀

有冇發覺.... 至八卦的貓貓冇再入鏡頭....

佢體驗過吸塵機的「威力」之後,每次拉部機出來,佢就彈開幾尺,坐在枱上面觀望

第一款﹕額外附送的....(現時在太古豐澤的Miele銷售顧問黃小姐應該還有得送)

另購要250元... 呵呵

56CM長,中間是橡膠可以「屈」,這個非常好用... 我都用佢吸第一次,再用大扒頭(好重)吸第二次
 




屈曲度很高....





這就是吸床專用的渦輪吸咀... 有大中小三個尺寸,我買中的,16CM寬,方便吸沙發






底部是咁樣,有條軸,開機後會轉,把毛毛塵埃吸入...好好用





這個頭可以打開清潔,之前吸左了次,今日吸第二次,吸沙發,但唔覺乾淨左

不過,打開吸咀,才發覺,真係吸到好多「塵mei」,即係有些無塵袋強力吸塵機,吸完之後俾你睇個塵箱好多灰白色的「塵」

這個吸頭就做到了,佢把這些肉眼看不見(唔覺眼)的微塵和蟲仔...都吸入塵袋,但吸咀也有一些灰...需要水洗清理...

我會向Miele反映下,應該隨機配送一支清潔吸咀的刷仔,或者可以用舊牙刷


 



這就是微塵,比香爐灰更細滑... 即表示,我的沙發的確乾淨左了...

以後我會定期吸沙發和床舖,把蟎蟲和皮梢吸走,就唔使噴殺蟎水了....





以下是兩條片,歡迎去youtube看///
唔知點解我唔可以把片上載到這裏...明明用了上載影片功能,卻上載了片頭張相...
我開二至三度,基本上我覺得係靜,佢的聲音

http://www.youtube.com/watch?v=AywpfmL1BPA&feature=channel&list=UL
這條片中,會見到吸頭的綠色燈一直着住(即係我屋企其實無MUG塵),但中段會見到燈變紅...表示有塵...
其實我唔覺得自己好需要這個扒頭,只是因為這個型號與次一級的型號價錢差不多



http://www.youtube.com/watch?v=jhLXTgZvvds&feature=youtu.be



用後感﹕我覺得靜(1至4度),但貓貓仍然係驚....見有貓友買了一部Rowenta的靜音吸塵機,估計會比這部更靜

頗重(差不多8KG),但體積細,基本配件(大扒頭+三個細咀)收於機內

S5281我認為適合家有敏感小孩,需要非常乾淨的朋友,或者有地毯的,這個扒頭吸地毯就very good了,因為呢,肉眼很難分辨地毯還有沒有塵,佢個sensor幫到你,而且這個頭(其他幾個型號都係)有個掣,方便吸硬地和地毯,不傷地板

普通家庭如我這二人家庭,基本上乾淨的,可以買價位低一點的款式就OK


2 則留言:

  1. 多謝分享,我下一部嘅目標
    [MI小米小米MI回覆07/03/2012 13:35:08]牛牛都唔怕架....仲成日跟住個吸塵機4圍去吸添.....不過我都唸住下個目標買呢個~~多謝你講得咁詳細呀!!
    [波波豬回覆06/30/2012 23:30:10]波波唔怕吸塵機聲
    [版主回覆06/30/2012 16:36:59]哈哈...聽講話rowenta有一部超淨音的...不妨去看看

    回覆刪除
  2. 多謝你的詳細介紹!我正諗住買 Miele 吸塵機。
    我同 Apita 個 Sales 講我有養貓,佢即刻介紹我買 S6320 Cat & Dog,仲叫我買埋套「竉物家居護理組合 SCD 10」添。可是我心儀的是 S8 系列,但 Sales 話有養貓客買咗 S8 返去用無耐就要將 HEPA 瀘網更換做活性碳瀘網,好似話因為個 HEPA 瀘網被塞住同埋吸唔到味喎。
    聽說貓狗毛吸咗入塵袋一段時間就會發出異味,我本身用開無塵袋的,唔知會有幾大味。所以想請教吓你︰個HEPA 瀘網好用嗎?有冇被塞住或唔到味呢?
    [版主回覆07/18/2013 12:51:57]我觀察過,佢只係微「凳」,不過我唔知其他牌子係點樣,沒看過示範呢~~
    [PN 媽回覆07/18/2013 12:27:42]上下「凳」呢樣嘢你唔講我都唔知喎。我仲以為其他牌子的渦輪頭都係一樣添。Thank you!
    [版主回覆07/17/2013 17:06:50]唔使客氣,希望你買到適合的機款。實在我買那款個頭話係有sensor,但而家我拆左冇再用,因為屋細,又冇地氈,基本上個Sensor九成時間都話係綠燈(冇塵....),不如用條長咀仲方便。當初我都唔係貪佢有個sensor,只係見價錢差不多,買個好D的型號
    個渦輪頭用來吸床褥的塵蟎好好,個sales話我知,好多牌子都有這種頭,但是miele個頭吸的時候,會上下「凳」,令到布料內的塵蟎和塵被「凳」起吸走...

    呵呵好,你隨便引用我的文章,而家yahoo唔俾我再關注新blog友...無法關注你的blog,真係激屎人.......
    [PN 媽回覆07/17/2013 15:03:16]多謝你的情報,我會問埋個 Sales,嘻!
    謝謝你幫忙仔細檢查,我諗用HEPA瀘網應該無問題,我打算買S8+大渦輪扒頭
    你講得啱呀,每當你清塵盒都會彈好多塵出來,就算無鼻敏感都好難受,仲要清埋塵盒D窿窿罅罅地方,很費時,所以要換番個用塵袋的。
    你就好啦,隻貓用人形貓廁一下就上手了。諗番初初教佢地我真係好想死。我唔介意你 link 我篇 blog 文呀,同樣地,你介唔介意我放你篇blog文link喺我介紹砂盆的文章裏呢?
    [版主回覆07/16/2013 15:47:05]唔使客氣喔...對了,Miele仲有一樣野都好方便,可以問埋個sales
    以後只要你向佢地公司訂購兩件或以上任何貨品(塵袋),佢地會安排送上門...
    我仔細check過,而家吸塵機出來的風有好微細的味道,但唔係臭味,一來有時我會吸左D貓糧入去,二來因為個塵盒其實在六月就到期...我仲未換...
    點解你用開無塵袋的,要轉呢?? 我買呢部之前,其實有諗過用無塵袋的,但因為我鼻敏感好嚴重,一想到打開個塵盒清潔時,可能會彈好多塵出來,就冇買了...

    關於個人形貓厠,我睇左你篇心得,先知道真是有些貓是唔鐘意用(唔係因為訓練得唔好我覺得...),可能因為我隻貓返來時好細(35日),而佢之前一直未開始用砂盆,所以第一次接觸就是這種砂盆,就沒有問題,你介唔介意我把你那篇blog文的link都放在我介紹砂盆的文章裏,讓貓友參考下呢...我覺得好有用呢
    [PN 媽回覆07/16/2013 13:00:16]多謝你的詳細回覆和分享!
    等我行多幾間睇吓有咩送先,我都好鍾意支長咀!
    BTW, 我之前都有睇你篇人形貓廁和貓砂介紹的,真係介紹得好好,好詳細。正!
    [版主回覆07/15/2013 17:03:07]其實我覺得因人而異,樓下的留言那位波波豬貓友就買左個8系列的,你不妨去看看她的comment(如果有記錯是她)...
    我呢好係用活性hepa濾網(其實仲貴,360元一個)...但我唔覺有塞的情況噃....我用左成年都未換個濾網盒....但是....我部機冇味,出來的氣都冇咩味,個塵袋都唔覺有味飄出來,唔知點先知佢有冇塞(你不妨問下個sales,點知個盒塞左??)
    S8最新的,功能估計應該好D吧,其實個濾網盒可以換,如果真係覺得HEPA盒會塞,就再買個普通的活性碳盒(平D添,你可以問下sales,S8系列是否可以用這兩種濾盒),只不過,因為hepa盒可以濾得好微細,所以佢話塞的機會也許會較大...
    如果多貓家族,也許毛會很多,我呢,只有一隻貓,一周吸兩次,另一次用手抹地,說真的,我真係唔覺得有貓味,反而我自己的味就有囉,你平時隻貓有冇味??我覺得狗會大味,但是貓好少聽人講會有貓味

    然後呢,S6320個塵袋(F/J/M)係細D,因為部機細D,但係同大塵袋(G/N型)價錢一樣,如果你吸塵好密,間屋大(我屋細,實際約300多尺,好省)的話,也許細塵袋兩三個月要換一次,大小的比例是4.5 : 3。

    另外佢介紹你的組合SCD10,我覺得OK的,我有本catalogue,知道佢的內容。我在上圖中那個渦輪頭,佢有,這個很好用,吸床和梳化的微塵好好....另外,有一支長咀,類似我介紹的長咀,這個好好用,不過佢那條短D,還有的就是那個活性碳濾網盒,這個可以存放許久,你可以下年用....仲有個衛生活門,呢個呢,S6320就冇的,但我部5281就送埋,S8系列可能都送埋...

    綜合來睇,其實呢個組合的內容,可以拆買,價錢差不了多少,但是這個組合係有用的,反而,你可以睇下,佢地唔同的機款有咩野送,上次我買的時候真係好好,佢送了支長咀俾我,但就唔係成日有野送

    我去你個BLOG睇下貓先

    回覆刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )