2012年6月5日 星期二

My silver retriever~~我的銀毛尋回貓~~~XDDD




呵呵話說,全力趕稿中.... 現在還沒睡

不過,出書房去厠所見到貓貓,忍不住同佢玩了一陣

呵呵呵.... 唔知係咪由初初返來我就好鐘意抱佢,成日在家粘實佢...

搞到佢似狗多過似貓....

比如﹕

早上我們起床,或者我從外面回家開門時,她會從她的睡房(我的大衣柜最下格)「扑」出來.... 係好心急咁... 有次見到佢真係「扑」倒在地上...

然後,走過來喵喵我,坐在地上等我,或者走來梳化前等我開門.... 但是,我基本上好少獨留她在家很長時間呢...

老大一回家,她又會即刻衝到門前等佢

動物真是認得人嫁,老大回家,她會變回淑女... 好安靜咁坐在地下... 望作老大... 換衫、放好包包準備沖涼....

有時明明食緊野,聽到門鐘聲,呵呵咀裏含着的貓糧也掉在地上....

還有...成日跟住我...自己玩都好,都要「擔」件玩具到我腳下,抱住我隻腳玩...

呵呵...

近來發現她似狗的行為是,她有尋回犬的特質....

今晚同佢玩 CAT LITTER RETRIEVING... 我拿一粒貓砂,用手指彈到遠處...

然後,她會「擔」返來我前面,等我再彈,佢再去「擔」...好得意xdddd

很很很愛我的SILVER RETRIEVER....

有機會拍條片先...


更感恩的是,貓貓很乖... 大小便教了一次,基本上不抓家具,晚上不讓她入睡房也不會吵鬧,平時沒有甚麼行為問題...

除了...好喜歡咬我隻手和腳...





3 則留言:

  1. 她會不會有一天能雙腳站起來呢?? ;-D
    [版主回覆06/06/2012 16:51:00]呵呵她識得雙腳站起來走路...走幾步...
    好像馬戲班那些動物咁樣...
    不過唔係我訓練佢...而係當佢在厠所門口「HAU」實我,想入來時,我一聲喝令,佢有時會雙腳企起... 急速逃跑

    回覆刪除
  2. 咁佢優點多過缺點,但始終係自己寶貝,就算佢幾衰、幾曳,都會原諒佢,一樣咁愛錫佢的
    [版主回覆06/07/2012 02:03:59]Bingo!! 說得好... 正如我地做媽媽的,點惡都好,佢地都會跟住我地
    呵呵我覺得佢好乖(除了咬人),雖然我的朋友話佢都幾惡...
    可能因為以前的貓咪更惡

    回覆刪除
  3. 牛牛到而家都好喜歡咬我地架
    [版主回覆06/19/2012 16:44:03]呵呵你的牛牛都好體諒你噃... 扮痛就停...
    可惜我的貓貓... 唉...任何行動都無法令佢唔再咬我...
    NO佢係冇用...噴水佢會怕,但怕佢生癬,吹氣佢塊面,會停兩秒...打佢咀仔佢最驚..但佢會唔開心,而且隔一陣又走來咬過....
    我扮痛佢無反應呢.... 越咬越大力,我手損晒一條條痕...
    講到尾,其實佢地想同我地玩... 我成日責備佢,對佢唔多好...唯有摸少D佢....
    [MI小米小米MI回覆06/19/2012 14:35:18]8厭就好喇....bb要8厭d先好,不過d人話查8花油,我又唔想,我每次都扮痛嗌出聲,佢就會唔咬(有時真係好痛,就整個痛苦樣又嗌出聲比佢知),佢就唔咬,有時就係佢以為我地係同伴咬咬玩玩唔會太大力,由初時成日咬到而家真係好認真咬既時候只有一個,就係每日早晚幫佢清潔手腳及屁屁時會發癲,其餘都可以話無既....不過之前人地教打咀咀,指住鼻鼻say no no果d都唔得...佢仲興奮.....
    [版主回覆06/19/2012 11:52:47]你話點算呢...會唔會大個之後一樣係咁咬人.. 除了瞓着覺、食緊野,我摸佢會好開心俾我摸...平時一摸佢...就扭轉身來咬我...仲要追住我隻腳咬....同埋好百厭....

    回覆刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )