2012年7月27日 星期五

3M water saver 省水閥介紹~~使用一個月後更新

布料小店重開了,在臉書facebook,歡迎來坐坐~~
https://www.facebook.com/sewinlovewithjesus

<啟事> 呵呵,現在香港水務署免費送出類似這種節水器,是平價經濟版,沒有那個開關掣,大家有興趣,可以填寫以下申請表,交給水務署...或致電問一下

http://waterconservation.hk/img/redemption_tc.pdf


更新寫在前頭先﹕使用一個月後,覺得都幾好用,但係發現一件事
有時佢個頭會自己關閉出水,但我沒有按關閉掣(因為我唔用佢個自動掣),相信係因為我的水喉出水有雜質(砂粒、鐵锈),個3M頭有些塞,不過我唔知佢個頭本身(有隔砂網)能否打開....

呵呵今日小妹想介紹下...呢個3M省水閥...

留意左好耐,因為價錢貴(100~165元),覺得唔值(單純就省水費來說),加上小妹又懶去量度水喉出水位,一直沒買...

近日老大突然提起,話可以省水費又省水,環保喔...

這種省水閥有三款﹕45%省水、84%省水(花灑式出水)、45%省水+360度旋轉出水口...

最後那隻要165元左右...前面兩隻約105元

介紹﹕http://solutions.3m.com.hk/wps/portal/3M/en_HK/Filtrete_Home/OneTouch/

我選了45%省水的,因為我的水喉出冷熱水兩種,84%省水那隻未必適合出熱水的...

3M是大牌子,用品素來質素穩定,而我buy佢的原理,長遠能省水是毫無疑問的事..

而且,水閥有一粒「的」,是開關掣,很衛生的設計,見下圖...

佢的設計是,你可以用原本的水掣開關,也可以用那粒「的」來做開關掣

好處﹕

省水
容易安裝和拆除(另附帶一個稍大的環)
衛生(開關水掣時,手不用碰原來的開水掣,那粒「的」的開水過程中,順便清洗埋),最適合在厠所使用
四人或以上家庭,一個月應該省到不少水...
可以固定出水量

但是﹕

價錢較貴,若單純想省水費,未必划算...

要注意的是,這種水閥會增加出水的水壓,因此,如果龍頭質素不太好,你用粒「的」控制開關的話,水可能會在龍頭某個部位滲漏...如果來水喉有裂,甚至漏水...

在這情況下,就不能用粒「的」,要用原來的水掣,如果水喉本身有漏水問題,就唔好買這個,最好先檢查一下,條喉有冇漏水情況,否則會令滲漏問題惡化

小妹本來用在廚房,想用粒「的」來做開關,可惜因為我的水龍頭本身部件的接駁位不夠「貼」(質素一般吧),在開水掣滲漏... 於是我改為安裝在厠所...


水掣全相﹕



開出的水看去水量沒分別,其實中間加多了空氣... 變相省了水



這是水掣粒「的」,開關掣,留意水龍頭自己的開水掣我抽高左...較定了水量,以後可以唔使較,出街或睡覺可以柵左個水喉的掣,就好安全





這是隨附的較大的安裝環



2 則留言:

  1. 會慳水費...
    [版主回覆07/28/2012 06:35:39]應該會.... 不過唔知省幾耐先回本...

    回覆刪除
  2. 睇下你慳到幾多先考慮下
    [版主回覆07/29/2012 02:12:05]我估,一至二人家庭...水費省得好少...可能用兩年才回本...
    但如果係三人或以上,又成日煮飯...應該省到不少...水(唔係水費)
    [版主回覆07/29/2012 02:11:01]下個月張水費單,睇完話你知

    我應該慳得唔多,因為只安裝在厠所...

    如果裝在廚房應該會好D.....

    回覆刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )