2012年7月14日 星期六

今天接到一通電話~~~~強積金代理人公司..... 新式取巧推銷 ~~ 加了更新和下文

小妹最憎不誠實的Sales,寫咁長,就係想分享下小妹的「矇」人經驗,請大家提防一下...

呵呵話說今天工作至早上七時才睡....

累極...十一時多電話嚮起,最唔想的就是俾推銷電話吵醒....奈何不能不接,可能係客人打來...

一接通,對話大概是﹕

對方﹕你好,請問是否XX小姐(佢知我姓氏,咁我就中招,同佢開始以下對話)

我﹕是,請問甚麼事?

我們是強積金代理人公司打來的(注意,佢唔係話自己是「香港其中一家強積金代理人公司,佢講到好似一個官方機構咁」)...想約你一個時間,向你解釋下關於強積金的XXX (忘了,好像是運作或規則改動甚麼的)

我﹕.......(未瞓醒... 唔知發生咩事)請問你地是甚麼機構?

對方﹕我們是強積金代理人公司...放心,我們不是宣傳和推銷的,只想約你一個時間,俾一份資料你,同埋向你解釋下強積金的運作...

我﹕咁你寄份野俾我就OK(我聽佢講野語氣非常的官腔,以為係政府屬下機構...)

對方﹕我們約個時間見面,到時俾份野你睇,同埋阻你少少時間講解下... 下周X你哪時有空

我﹕....我唔知,唔可以在電話講嗎﹖(我對強積金雖然唔熟,但唔係盲炳.......睇中英文完全無問題...點解要約出來??)

於是,佢就話唔得,咁我就諗住約佢在地鐵站取份資料....注意,這是我的重大判斷失誤,政府屬下任何工作人員一定不會私下約見巿民提供資料...而且多數會事先有信......

好了,佢唔肯在地鐵站,要約去麥記... 咁我就話OK....

就快收線時,我頭腦終於清醒一點....

我﹕請問你們是哪個機構,有沒有電話讓我打去查詢下?(一般我會上網查一查機構的情況,或直接打去問下情況,先會決定下一步)

對方﹕我們的電話已經顯示在你的手提電話裏(可疑... 正常公司或政府部門應該會提供熱線)而我們就是強積金代理人公司

我﹕咁你地個名是強積金代理人公司嗎?

對方﹕我們是HK MARKETINX的

我即時明白了.... 又是另一種扮官方扮專業機構的推銷手法......

我﹕咁即係你地唔係政府機構?

對方﹕我們是強積金代理人公司...康X理想的(WOW...商業機構... 有咁好死,無端端約我出去,俾份資料我... 仲要講解下強積金...)

我﹕咁你地既然唔係政府機構,你地有我的資料?

對方﹕我們獲得的只係小姐你的姓氏和電話,其餘一切都唔知(對了,這段對話前佢問左一些關於我入息和年紀... )

我於是無講甚麼就收線...但是他約了我今周三(18日)見面


講到一半,我就發覺自己判斷錯了,相信網友、朋友們都是精明人,不過我真係識得一些朋友,或者對於政府政策唔多留意的朋友,聽到呢類電話,會以為是政府推介的公司或者政府直接打來...


一些跟進﹕

今天(周三18號)他話會一早打給我約實,但沒有人打來,到了約定時間,沒有人找過我... 

The fact speaks for itself then, 事實勝於一切,呢間公司其實無誠意為他們cold call的客人提供資料,亦唔係真係為了幫人講解下強積金的資料﹕

1. 我們在電話裏的談話中,佢完全沒有講自己點稱呼,也沒有留低將與我見面的人的電話或名字,又唔肯主動講自己公司名,客人想找他們也無從入手...

2. 我們在對談中,佢問到我的收入,我隨便講了個低金額的,我又問長問短,可能因為咁樣,佢覺得我冇potential幫佢買野....

3. 佢地只係漁翁撒網式,約好多人出來(佢約實了我見面地點和大約時間),然後從中選有潛力的客人...

好在我都估到佢地的意圖,沒有預時間出去,否則,就浪費我時間...

小妹最討厭不誠實的銷售手法,就算現在一些大公司喜歡將屬下的項目判出去俾marketing公司做,但係,應該要一開始講明自己的來意、公司名,這樣取巧的做法,是固意唔想客人一聽到佢係甚麼理財或marketing公司就收線,同時也有像我這種「矇人」上當....
 


之前幾年,我成日收到一些關於「持續進修基金」的學校的推銷電話,佢地講到自己好似是政府推介的進修機構,又會講政府鼓勵巿民多進修,而家佢地有課程提供,讀完可以Claim番錢

聽落內容冇犯法,但佢地的說法,令人以為係政府叫佢地打去找某些人,叫佢地去進修,然後俾番部份錢佢...

有朋友唔知就裏,於是向我們查詢有關事宜...



也收過電話,話佢地抽中左我(又係知道我姓氏...????),有一份保險送俾我,仲送郵輪入場券??

我第一次接這種電話時,就覺得好奇怪....問長問短後,佢約我時間要出去拿,咁我講明唔知得唔得閒,及後佢無再打來..

點會咁着數,又送保險又送船券...



還有,就是成日收到的巿場調查電話,以往我都會幫幫手,覺得人地打份工,算啦...

但是,往往佢話幾分鐘,一問就差不多半小時..... 還有一次,有人做完所謂的巿場調查後,不久另一位小姐打來,向我推銷倫敦金...

所以,我話過,往後除了是中文大學之類的巿場統計,其他一概不做,巿場調查公司唔好怪巿民唔幫手....



5 則留言:

  1. 大塚家的小灰灰2012年7月14日 凌晨4:25

    以前大人人都有収D 類似電話
    問你借吾借銭(大人人答: 我做放数0架Wow )
    問你売吾売你0向某某花園座豪邸(大人人答: 0個度未買Wow )
    当然好客気地答、但D 電話Always 0向你Busy 時候打0黎、就好似你今日所遇0既、、、
    日本都有、大人人同木村只有手機、無0羊0尼D 電話、木村媽度就成日有人Call 0黎、問你装吾装修、、、各様!!
    [版主回覆07/14/2012 20:07:14]我起初都好有禮貌、好好聲氣回絕...

    但如果差不多每天、或每天有兩個咁的電話
    仲要係你去厠所、沖涼、瞓緊覺時打來...扑出去接電話...
    而且仲要係之前已經講過無數次叫佢DELETE我個紀錄唔好再打來(例如花旗人行、安信),真係火都來.... 浪費我電話費(打我手提).......
    [版主回覆07/14/2012 20:02:17]哈哈... 如果我有豪宅...歡迎問多D...
    香港地產好叻.... 唔知點解佢地會知...比如我家人的電話...打去問佢地賣唔賣間樓

    回覆刪除
  2. 大塚家的小灰灰2012年7月14日 清晨5:22

    大人人有物業又有時間0既話、可能都会講多幾句、Update 0下楼市情況。 但重点係大人人無物業、都吾明点解会打0黎運吉
    打電話0個D 好似有CCTV 影住你、真係10次有10次係你最吾方便接電話時先Call 0黎!!!
    [版主回覆07/16/2012 19:38:10]正是... 等你好唔得閒時打來運吉

    回覆刪除
  3. convoy 係咁架, 佢地唔係自己做, 係叫marketing 公司
    不過依+ 好多銀行sale 野做借錢, 我都有少少懷疑係咪用出面d 公司打黎(雖然我未有呢個需要住)
    [版主回覆07/16/2012 19:33:40]呵呵佢叫marketing公司唔緊要... 但呢位打電話來的人,其實攞明係唔想話俾個客人知佢地係邊間公司...唔係犯法,但一定係取巧

    例如,星展打來問我借唔借錢(因為我係佢客戶),佢一打來第一句就話我地係星展打來的,花旗都係咁,大行一定執正來做,咁樣我至多覺得佢地煩啫...

    但係我舉出的這件事就唔係,佢係特登唔講公司名,想引我出去,所謂俾D資料我看,又唔能夠在電話講明... 到最後,我追問了幾次先講公司名,佢連自己的姓氏都唔講,咁樣並唔係誠實的做法

    銀行打來,我都唔會理,我要借錢,可以自己直接打去銀行問...費事好似你話咁樣,係其他人的騙局

    回覆刪除
  4. 我今日都收到,內容大至上跟你差不多,佢又係唔很寄資料比我,我叫佢遲D再打來,我要問HR 先,好在平時有睇警信遮!
    [版主回覆09/11/2012 17:20:37]係... 佢前幾日又打來了...
    小心小心
    而家仲有一些係大陸打來的電話添...
    我最怕老人家俾呢d人騙到

    回覆刪除
  5. 我都幾乎中招呀,佢話有啲好重要嘅強積金文件要親手交俾我,最後我話唔要啦,銀行都完全冇通知,跟住收咗佢線,正一神棍嚟噶!!
    [版主回覆10/26/2013 17:38:24]就係同你講的一模一樣....
    我覺得佢地係取巧,雖然銷售的產品無犯法,但是好卑鄙
    而家的公司有些銷售手法真係好差,明明事實係100%,只講50%,另外50%就特登唔講...
    我近來要續約寬頻電視,個sales俾個價錢我,話係優惠價包左我想要的台,但是因為越加越貴,咁我cut左一些唔想睇的台,諗住會平D,點知仲貴左。最後我話我唔想再續了,咁佢話我知原來公司有規定最低消費,佢俾我個價錢就是最低消費的價...我後來仔細計過,其實佢俾個價根本就唔係咩優惠價...因為我買的台太少,其實應該低過規定的最低消費...但是佢唔話我知囉

    回覆刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )