2012年7月25日 星期三

catit small drinking fountain 飲水機 + 走珠式飲水器~~~ 2013年後記




最後補充2013年的後記~~~關於飲水機

呵呵這幾天趕工,幸好開了個BLOG,識了一群貓友,實在很開心...
看看自己的寶貝,又看看別人的寶貝兒... 雖然疲累,但仍然有energy繼續........做家務.....

無計,貓貓好似BB咁,做媽媽的唔打點佢的日常飲食衛生... 佢自己唔會自動自覺

近排唔知做mut,貓貓一向喜歡的濕糧,佢唔想食.... 連鷄湯都唔想飲....

近日連乾糧都食少左... 發育時期... 我當然想佢每日增磅...

貓友介紹一些濕糧...我買了,我覺得好香噃... 點知佢一啖都唔食... 寧願餓一日...

又唔飲水.... 淨係成日跳上sink盆去搞我個濾水器龍頭... 整到周身濕不特止...

仲要跳入sink盆到玩...

於是,小妹就「斥巨資」(其實唔貴),買了個電動水機 + 走珠飲水器

希望佢會飲多D水啦...

本來,想買drinkwell的free fall 瀑布形水機,但聽聞會起水垢,清洗比較麻煩,嘈音較大,又大部

就買住個catit先啦...希望貓貓「高抬貴咀」,賞下面,唔使再浪費媽媽的錢.....~~~~~

這就是catit的2L版,我見外國(美加)網上官網都無這個型號... 只有3L,係咪因為外國地方大,好少人用2L呢??




點擊可看大圖...


這是走珠飲水器...
很結實的一款



其實2L同3L的機身大小一樣,只是3L高D,可以盛載多1L的水,因為佢地的濾芯網係一樣的...




另一隻是俾小動物(兔鼠或細狗仔)在籠裏面用的,不過我見貓貓咁鐘意去LAM我個濾水器個咁,佢個樣同呢個走珠咁似..試下

安裝容易,有個螺絲母可以擰在1.5CM或以下厚度的柱子上,但我就用3M的粘貼,貼上牆....


 


 
我見貓貓飲水高度剛好,相信3個月以上的貓可以了,太細隻就可能唔夠高...


好細部,而且超靜,個摩打仔可以拆出來,清洗好容易,成部機﹕機殼+ 摩打+濾芯托+ 出水膠蓋,就咁多了...

出來的水唔會噴到四圍都係,不過,貓貓一定會玩到周圍濕...



 



不過,貓貓好似唔係太感興趣... 佢對部水機.... 有興趣

飲水~~~~唔係點飲囉....唉


2013年後記

由於阿夢唔係點吼個catit水機....之餘....仲呢...

將個藍色面蓋連根拔起,成日搞到個廚房地板一灘水...

最後夢媽唯有斥巨巨資....

訂了一個陶瓷的貓專用飲水機....

個外型係佢好鐘意的「水喉出水」型....

結果佢都算俾面,一直用了半年

那部機的好處是,人食用級的陶瓷+顏料做的(好多巿面上的都唔係)

然後就是唔使特別買濾芯,只要用優質的活性炭(我就用人食用那種備長炭),一年左右換一次....

由於是陶瓷,不會有水垢,清洗容易

雖然部機價錢貴,但係唔使個個月買濾芯,一年可以省下數百元

礙於承諾了賣家不在香港網站宣傳他的產品,所以小妹沒有上傳照片



3 則留言:

  1. 我o個兩個仔女都用緊, 佢地可能覺得好飲d卦, 都好鍾意. 仲鍾意伸隻手仔落去, 變左洗腳水. 寵物店姐姐話每日停一個鍾, 比個火牛休息下.
    [版主回覆07/26/2012 21:34:59]唔該晒你的資料...不過而家看來,佢唔係好理個水機..唔肯去飲...

    回覆刪除
  2. 我覺得用走珠飲水器會好攰,貓地未必鍾意
    [版主回覆07/27/2012 20:51:49]呵呵係...佢完全唔理個走珠機......

    回覆刪除
  3. 我之前都好似係哩隻牌子,個瀘水好似有怪味,攞走左好似飲多左。。。不如試下我個方法?
    http://blog.yahoo.com/mygutbauchu/articles/122450/category/皇魯貓飲食
    [版主回覆07/31/2012 12:21:12]明白..........
    [吉孖媽回覆07/29/2012 19:15:31]FIP...腹膜炎
    [版主回覆07/29/2012 19:12:28]我都覺得佢唔願飲... 聞下D水,就走.... 唔同真係水有怪味...
    佢成日去我個濾水器,想飲水...
    其實佢個飲水機的水都係那度出來的啊.....
    你的做法...其實變成了一個大玻璃盆...呵呵冇左個濾水器...
    夢夢好似唔多鐘意銀色反光盆,等我去整個玻璃盆俾佢試下先...
    唔該晒...
    見到包包添... 佢走之前係咩病呢??

    回覆刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )