2011年5月26日 星期四

再談 高速攪拌機

手工書和材料還在整理中,繼續介紹一下高速攪拌機先....


呵呵其實德國寶送一本食譜,不過未到我手,就「胡作非為」,亂攪一通嘍~~


昨天媽媽給我一碗湯渣,一般媽媽的老火湯都好好飲,但是湯渣就真係好難啃,事關廋肉好實,杏仁、准山、玉竹.....還有別的食材,賣相固然不吸引,味道也麻麻....


有了攪拌機,媽媽說,不如攪湯渣啦,把湯渣連湯一齊攪,這樣就可以把所有營養都食了...


好,我就把一小包湯渣(好結實的廋肉約四兩、一些准山、玉竹、杏仁、蟲草花...),加上之前攪好的甘荀萍果汁,加一個生蕃茄..... 加些水,用「濃湯」掣攪八分鐘,媽說要煲滾....八分鐘應該不夠滾,我又加「荳漿」掣的六分鐘,攪兩次後,非常之濃郁 + 爛到比糊仔更爛.....呵呵,一碗有四兩肉的湯就完成了


味道啊,由於加了甘荀、萍果、蕃茄,很好味,有肉味,少少藥材味,以後媽媽的湯渣就不用丟掉了...


想到,一些老人家進食困難,有了這類攪拌機,就不怕營養不良了,成品比粥還細,但是,除了骨頭(魚骨也算在內)之外,基本上任何食材也能攪。當然,很硬的食材(冰柜取出來的食物)最好先讓它軟化一些,食材切開一塊塊,這樣機器更耐用。


但不能攪生肉。


按我的經驗,如果用「濃湯」掣攪一次覺得不夠爛,可以再按「荳漿」掣,一定很細很細....


不過,可能因為流質食物容易消化,按這類機器的銷售者所言,其攪拌的切割能力,比人的牙齒更強,攪出來的食物,比我們咀嚼的更細,更容易消化。可能因為這樣,明明吃了一大碗食物,很快就肚餓了,呵呵這樣我能否成功增磅呢~~~~


2 則留言:

  1. 我都買左部德國寶機, 昨天打有皮核的提子用"沙冰功能" 發覺攪完有籽, 好多渣,
    但按"蘋果功能'' 後, 果汁變得熱,, 請問點樣可以保持冷凍, 又打得好呢?
    [版主回覆08/09/2012 12:21:27]你好,有渣是正常的,因為佢冇隔渣,就算你用Blendtec都一樣有渣...
    營養都係渣裏面喔
    如果你嫌渣唔夠細,應該用蔬果功能(一分幾鐘),冰沙只有30杪,一定唔夠細...
    你可以,用冰水,唔好用室溫水,如果仍然覺得熱,冰水+冰+ 生果
    如果都係覺得渣唔好飲,買個隔網或隔咖啡的紙網,倒出來時隔走渣,咁就一定OK

    回覆刪除
  2. 多謝你的回覆, 我昨晚用凍水+冰+完粒提子, 用"沙冰功能" 和打多20秒打, 效果唔太好..
    那我再試試用"蔬果功能"
    我買的是PRO-6S, 買之前留意到PRO-10同PRO-6S都係新產品, 分別是按鈕,
    PRO-6S都好嘈, 想問下PRO-10係唔係比較安靜?
    [版主回覆08/09/2012 13:13:18]其實你用蔬果功能,都可以係後段停機,唔一定要打足1:30咁長...
    你試下用冰水+冰,多冰少水...
    提子雪下佢先,
    PRO10會靜少少,避震好少少,佢隻杯有六把刀,打得好D
    因為你有冰,會嘈一點(硬)
    你慢慢會習慣,打的時候你行開遠遠睇住唔會灑出來就OK,唔好企埋去...
    但係無論點都好,原粒提子本身有核,一定有渣,如果你試過都唔滿意效果,也許要去核....但核是最多營養的部份喔......
    或者咁,把提子有核的部份先打,然後用沙冰打提子肉...

    回覆刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )