2011年5月2日 星期一

手工達人的美麗熊仔第二彈,yeah~~

 



怎麼我跟這個BLOG有仇似的,打好一篇,又沒了....><



呵呵美麗的手作達人第二彈作品上載... 美吧....


黑色基調的熊仔做出可愛的樣式,呵呵很羡慕對視覺藝術有天份的朋友...


讓我想起多年前朋友送我的名牌figure熊仔,也是黑色,不過這個公仔更美,又獨特,全球唯一限量版..


聽作者說,喜歡頭頂那塊花布,我也是呢,是小店的布料,不過售完了


我也喜歡圖三上身左邊那塊白底花布.......聽起來,好像去街巿肉檔買肉...老闆,唔該俾左邊那塊半肥廋,切半斤給我啦XD


歡迎各位在小店買東西的朋友(或者其他路經的朋友)把你們的作品圖片給我放上來,與各同好分享,呵呵。我相信,手作成品留有作者的心思和愛心,每一件都很美,不必完美才是美,瑕疵美也是美。屬於自己的寶寶,永遠是最美的,對吧


 


4 則留言:

  1. 呵呵莎拉公主的KID模好得意,各位都去看看啦,網址見上一個回應...
    我冇用FACEBOOK聯絡朋友,呵呵,但看到個KID 模好得意,

    回覆刪除
  2. 啊...真係好叻, 睇BLOG 見到好多人都識整D 手工真係好勁, 好吸引呀! 
    無唔緊要, THANK YOU你啦! ^^
    [版主回覆05/03/2011 14:11:00]呵呵,對啊,有好多高手呢,我就唔係好得 : P
    歡迎得閒來坐坐
    係呢,你有冇開BLOG呢﹖除了FB之外...

    回覆刪除
  3. 我個BLOG都歡迎你得閒入黎傾下計架! ^^
    [版主回覆05/03/2011 18:51:00]呵呵一定會來看看小BB

    回覆刪除
  4. 哈哈 見到你post 我既作品 好開心呢.. 說真 用你既布 ~我真係做得好開心呢... >3<
    [版主回覆05/03/2011 18:50:00]吉吉吉,你的公仔得意嘛,有作品就給我看看啊,自己做唔到咁靚,有得欣賞都好 Haa......

    回覆刪除

點擊右上的「以電子郵件訂閱」,你便收到夢媽對留言的回覆了 : )